dilluns, 29 d’abril del 2013

PASTÍS DE CONGUITOS








INGREDIENTS
Pa de pessic: 

150 g de farina
50 g de maizena
200 g de sucre
150 g de mantega pomada
50 g de cacau en pols
1 sobre de llevat
1 pessic de sal
3 ous

Farcit i cobertura:

350 g de mantega
100 g de sucre llustre
90 g llet
100 xocolata fondant
conguitos
PREPARACIÓ

Aquest pastis és molt senzill, jo he barrejat tots els ingredients a l'hora i ha quedat perfecte.
He fet sevir 2 motlles idèntics de 20cm i he repartit la massa, meitat i meitat.
Coure a 180º 
Per fer la crema de mantega, cal batre, millor amb unes varilles elèctriques o amb la thermomix, el sucre la llet i la mantega a temperatura ambient fins que lligui.
Fondre la xocolata al bany maria i quan estigui freda afegir-la a la mantega, batre fins que estigui ben integrada.
Farcir i juntar els dos pastissos, cobrir amb la crema de mantega i guarnir-lo amb conguitos.




12 comentaris:

  1. L'altra dia li vaig veure fer un molt semblant a la Lorraine Pascale! és super vistós i ha de ser ben bo! petons

    ResponElimina
  2. Una bomba de xocolata boníiiiissima, Chus! I quina paciència, amb tants conguitos! Aquesta recepta me la guardo, que això ha de ser sorprenent segur!! petonets

    ResponElimina
  3. Quin pastís més bonic, vistós i, sobretot, sobretot, més que bo pels amants dels conguitos com jo! Començo i no acabo! Èxit assegurat a casa meva! Una abraçada!

    ResponElimina
  4. oohhhhh!! com ho puc dir amb paraules? segur que el faré aquesta tarda!! sense els conguitos que no en tinc....

    ResponElimina
  5. La meva filla xalaria, és tan llaminera!!!!

    ResponElimina
  6. Qué maravilla, aparte de que me comería trozo y medio, me acaba de sonar en la cabeza la melodía de: "somos los conguitos, tan dulces y morenitos....""" bicos.

    ResponElimina
  7. Caram, això és vici a tope!!! Fa dies que em vas deixar un comentari al blog que no vaig contestar (ho sento) i a més he vist que em segueixes (moltes gràcies) així que et devia una visita. Tens receptes temptadores i m'agrada molt el que diu a l'apartat "sobre mi" ( a mi també m'agraden tots els formatges i la xocolata i cuinar per a les persones que estimo és un plaer que em fa feliç, sí senyor!!).
    Fins aviat!

    ResponElimina
  8. Una temptació irresistible, sobretot per a la canalla.

    ResponElimina
  9. Ahhhh!!! Mareta meva! A més de vistós, té una pinta impresionant!!! Si els hi faig aquesta recepta al fill d'alguna de les meves amigues segur que m'estimaran moolt més!

    Molts petonets

    ResponElimina
  10. Ooohhh, espectacular!
    És un pastís magnífic d'aniversari. Me l'apunto.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  11. Bueno que rico y para los chocolateron como yo ni te cuento.Te sigo desde hoy
    http://doris-miscosillas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  12. Felicitats pel bloc i per aquest pastís tan fantàstic.

    ResponElimina