dilluns, 20 de febrer del 2012

PALOS DE NATA


Aquesta recepta la vaig veure algun lloc a internet però no recordo on. El cas és que la vaig apuntar i em vaig oblidar d'ella, fins que l'altre dia la vaig trobar i la vaig fer. Va tenir molt d'èxit!

INGREDIENTS

250 ml d'aigua
125 gr de farina
80 gr de mantega
2 cullerades de sucre
un polsim de sal
3 ous

PREPARACIÓ

Poseu l'aigua, la mantega i la sucre en un cassó al foc, i quan l'aigua bulli tireu-hi la farina i remeneu bé fins que tot quedi ben lligat i es formi una bola. Llavors ho retireu del foc i hi afegiu els ous un a un, no en poseu cap fins que l'anterior estigui ben integrat.
Poseu la pasta dins d'una màniga pastissera i aneu fent muntayetes sobre un paper de forn.
Poseu-les al forn a 190ºC durant uns 20 minuts.
Quan estiguin freds, obriu-los per la meitat i farciu-los amb nata o trufa.


Per a fer el caramel:
Poseu 4 cullerades de sucre en un cassó al foc, i quan estigui daurat, el repartiu amb una cullereta per sobre dels palos.










1 comentari:

  1. M'encanteeenn!!! jo en menjava uns farcits de crema i nata....un vici explosiu!! jeje

    ResponElimina