dijous, 26 d’abril del 2012

BLANQETTE DE VEAU





Jo tinc un gran respecte i admiració per la cuina francesa. Les primeres coses de cuina que jo vaig aprendre, les vaig aprendre allà i allà va néixer la meva passió er la cuina.

NGREDIENTS

500 gr de osobuco
2 pastanagues
2 porros
1 ceba
1 fulla de llaure
unes boletes de pebre negre
2'5 l d'aigua
70 gr de mantega
60 gr de farina
200 ml de nata liquida
1 rovell d'ou
un raget de llimona
300 gr de xampinyons
sal i pebre

PREPARACIÓ

Agafeu l'olla de pressió i poseu l'aigua, la carn tallada a trocets, les pastanagues, la ceba, els porros, la fulla de llaure, el pebre i sal. Deixeu-ho coure uns 45 minuts.
En una cassola hi poseu la mantega, quan fongui, afegiu la farina i enrrosiu, després aneu afegint el brou (colat) de bullir la carn, a poc a poc, fins aconseguir una salsa com una beixamel, però molt mes lleugera.
Incorporeu la carn a la salsa i deixeu coure 5 minuts.
En un bol barrrajar el rovell d'ou amb la nata i la llimona i ho afegiu a la cassola.
Rectifiqueu de sal i pebre i serviu acompanyat d'arros blanc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada