dilluns, 21 de maig del 2012

CHEESECAKE




Vaig llegir aquesta recepta algun lloc a Internet i no he pogut tornar ha trobar-lo, la vaig fer de memòria així que no se si es ben be igual, però en tot cas es molt diferent de com jo la feia, i he de dir que aquesta es exelent, el millor cheesecake que he fet mai

INGREDIENTS

Per la base:

200 gr de galetes
120 gr de mantega


Cheesecake:

1 kg de formatge philadelphia
200 gr de sucre
35 gr de farina
5 ous
80 ml de nata
1 cullerada de vainilla
la ratlladura d'una llimona

Per la cobertura:

200 ml de creme frêche
2 cullerades de sucre
1/2 cullerada de vainilla
100 gr de xocolata blanca

PREPARACIÓ

Triturar les galetes i barrejar-les amb la mantega semi fosa. Cobrir amb la pasta resultant un motlle desmuntable i guardar a la nevera un mínim d'una hora.
En un bol batre el sucre i els ous, afegir la nata, la vainilla, la ratlladura de llimona, la farina i per ultim el formatge. Abocar la crema obtinguda en el motlle. Coure a 180º 15 minuts, després baixar la temperatura a120º i coure uns 90 minuts.
Mentrestant prepar la cobertura, barrejar la creme frêche amb les dos cullerades de sucre i la vainilla.
Treure el pastís del forn i tirar-hi per sobre la crema que hem preparat, tornar-lo ha posar al forn 15 minuts mes.
Guarnir amb la xocolata blanca ratllada.
Les figures son fetes de pasta de sucre.






2 comentaris:

  1. Juasss quina pintassa!!! m'encanten els pastissos de formatge i aquest es ben diferent als que he vist!! m'agrada! petons

    ResponElimina
  2. Sembla tan tendre... Me'n menjaria un bon tall ara mateix.

    ResponElimina